20 Ekim 2012 Cumartesi

Çağrı Merkezi Çalışanları



bu işi sevmeden yapanlar her telefonu kapattığında insanları aşağılayarak kendini tatmin etme çabasına girer. ben daha bir çağrı merkezi operatörü görmedim ki insanlara mal demesin. bunlar telefonda kibar kibar konuşur laf atmaya çalışır, sonra kapatır mal ya bu adam tam bir mal derler ve bu sayede aslında yaptıkları işe duydukları nefretlerini kusmuş olurlar.
kimisi de var kendini bi bok zanneder ama gider çağrı merkezinde çalışır ve telefonda karşıdakine ayar vermeye kalkar. özellikle kibar konuşmalarını bozmadan ayar vermeye çalışırlar ki o güzide işlerinden kovulmasınlar. velhasıl oturup bunlara kibar davranmaya çalışmak falan saçma şeyler, işin düşerse ara halletsin bitti gitti.

ekşisözlük de  abd nin çağrı merkezi çalışanları hakkındaki girisi, durumun gerçekliğini ortaya koymuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder