8 Eylül 2012 Cumartesi

Dinner in the sky- Ne varsa havada


Önce Kozyatağı Carrefour'un otoparkında bir reklam çekimi esnasında görmüştük; bir platform üzerinde masa, sandalye, insanlar.. Yerde yapılacak yemek, toplantı vs organizasyonları vince asılı platform ile metrelerce yüksekte yapıyorlar. Türk sanmıştım ben bu oluşumu, yabancı çıktı. Bu kadar da sınırlı değilmiş.

Adamlar kendilerini aşmı. Havada toplantı, konser, nikah, hatta golf. Kim neden metrelerce yüksekde golf oynamak ister, düşündürücü.



Bu kadar yüksekte kimse konsere odaklanamaz kanımca, etrafa bakar durur. En azından ben öyle yapardım.


Havada düğün, gören gelin adayları direk isteyecektir.

Ben bunu nerede gördüm, resimleri nereden ekledm(kendim çekecek halim yok tabi) http://dinnerinthesky.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder